Monday, May 23, 2011

another one

Imi merge bine...am chef de cusut si nu numai atit : si finalizez ceea ce cos. :))
I'm feeling great...I am eager to sew and also I do finish what I sew. :))

Dintr-o mina de bucatele de materiale superbe RobertKaufman, primite ca deobicei de la Geta , am facut un joc de triunghiuri echilaterale in doua culori : rosu si crem . Materialele au irizatii aurii . 
From a handfull of scraps - RobertKaufman- received as usually from Geta , I set ups some red and cream equilateral triangles. The fabric has golden accents. 


Partea cea mai placuta a fost , bineinteles, quiltingul . Am inceput cu un quiltuing liniar cu piciorusul walking-foot, dar am trecut la dragostea mea cea mare : free-motion-ul . Sus ata YLI Invisible Thread Transparent, dedesubt ata de bumbac alba .
The most pleasant part was , of course, the quilting. I started with some liniar quilting with the walking-foot but quickly I pass on to my great love : free-motion. I use for the up side YLI Invisible Thread Clear and in the bobin white cotton thread. 

Il gasiti in magazin, aici. 
Do you like it ? 



Red&Cream triangles




Acum stau si ma joc cu cutia mea umila cu resturi ...imi stirneste imaginatia si cheful de lucru . Ador resturile de materiale ! 
Now I play with my humble scrap stash box. It sets my imagination and desire to sew on fire. I LOVE fabric scraps !



4 comments:

  1. Colectia aceasta de la Kaufman a fost fantastica !Am avut si verde si albastru. Albastru poate chiar mai am! Ce simplu si elegant si grozav quiltuit!

    ReplyDelete
  2. Quilting minunat, dar deja numai sunt surprinsa, nu pot face altceva numai sa te admir :)

    ReplyDelete
  3. super... keep going

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:22 PM

    Brava tie!!
    ce fin si minunat lucrat!
    si cum le mesteresti si potrivesti tu!
    tare e frumos
    iulia

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...