Saturday, October 30, 2010

my creative corner


Afara e rece...innorat.....vint si ploaie.... trist ! 

Outside is cold....cloudy....windy and rain.....sad !

Inauntru, in "coltul" meu  - de fapt nu e un colt ci e o intreaga camera, doar pentru mine, pentru visele mele si pentru lucrurile care poarta insemnul "made by tiktakro"....ei bine, aici inauntru este cald si insorit ( insorit din cauza becurilor economice "lumina naturala" - pe care le folosesc la maxim, adica ard toata ziua doar pentru placerea de a avea o camera insorita ) ...
o privire in pragul usii : 

Inside my "corner"- well, actually is a whole room just for me , for my dreams and my "made by tiktakro" things
- well here is warm and sunny ( sunny due to the warm daylight economic bulbs which means that I can keep them on all day long just for having a sunny room  ;) ...
a view from the entrance in my so-named "studio " :


o alta privire din coltul din dreapta, asupra fotoliului meu preferat, moale , de culoarea ciocolatei, loc de unde scriu rindurile acestea acum sau tricotez mai tirziu ceva din cosuletul  de alaturi : 

another view from the right corner , over my favourite soft -chocolate brown armchair from where I wrote these lines now :) or I knit later something from the beside basket : 


 Am spus la inceput ca este cald, nu-i asa ? ...de aproape 15 ani am visat la o soba pe lemne...pentru a coace piinea facuta in casa sau alte bunatati...si pentru a simti acea caldura speciala insotita de stralucirea focului in apropierea mea...Ei bine, acum ma bucur din plin de aceste vise devenite realitate.
Stiu ca soba este foarte contrastanta ca si culoare cu restul camerei, dar gama de culori din care puteam alege a fost foarte restrinsa....si am ales acest albastru- singurul din lista - cu gindul tot la viitor : o casuta mica alba cu putin albastru :d...albastru deschis, e drept, dar ce-are a face putin contrast, nu ? :d V-am spus ca aici pot foarte bine si sa visez, nu-i asa ? :)

 I said it's warm, didn't I ? :d ....for over 15 years I dreamed of having a wood-stove....for baking bread and other goodies and also for that special feeling of warm fire blaze near me....well, now I fully enjoy all those dreams. I know that the stove is much too contrasting in colour with the rest of the room, but the range of colours for this product was very limited....and I choose the only existing blue, thinking of future....a small white home with a little pale blue around ....Didn't I tell you that here I can dream on ? :)



 Am dorit sa impart cu voi o mica parte din lumea mea din interior, o parte din calmul si linistea care ma invaluie , aici in acest loc...Ascult focul, simt caldura, ma bucur si zimbesc ! acum nici doua minute am implinit 41 de ani ....Viata e minunata, nu-i asa ?! :)

 I wanted to share with you a part of my inside world, a part of my calm and serenity that here, in my studio, overwhelm me... I listen the fire, feel the warm , enjoy and smile !less then two minutes ago I turned 41 years... :) Life is wonderful, isn't it ?! :)

13 comments:

  1. LA MULTI ANI!!! Sa te bucuri asa cum iti doresti de ziua de azi (care din pacate are tot 24h) si cum imi place mie sa spun: sa dansezi... cu mintea, cu sufletul, cu tot corpul, doar s-o faci!
    PS Pozele spun atat de mult... astept cu nerabdare fiecare postare!
    A... casutele cele mici, albe, cu putin albastru, le gasesti deocamdata in pozele din insulele grecesti. Iti sugerez imagini din Syros.

    ReplyDelete
  2. La multi ani! Dar nu 41 ai? Imi place la tine.

    ReplyDelete
  3. La multi ani, Teodora!
    Cam acum o luna am trecut si eu pragul ...si 2, dar cu 5 in fata...
    Sa-ti pastrezi mereu coltisoare calde in inima, sa ai multa, multa inspiratie si putere sa faci si mai multe lucruri frumoase!

    Cu drag,
    Mihaela

    ReplyDelete
  4. La multi ani, tiktak-cel! Sa fii permenent invaluita de aceasta stare de echilibru! Te imbratisez, Lili

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:51 PM

    La Multi Ani!
    Blogul tau este o delectare pt mine ,i-ti multumesc pt ceea ce faci si i-ti doresc multa putere de munca si sa fii fericita:astazi si Ever!

    ReplyDelete
  6. La multi ani sanatosi, sa te bucuri de coltisorul tau de rai... foarte frumos, ma si imaginez si eu intr-un locsor ca al tau...

    ReplyDelete
  7. La multi ani!coltisorul tau e minunat!Cum putea fi altfel, cand e gandit de un om frumos?te imbratisez

    ReplyDelete
  8. Încântata sa-ti vad "cuibushorul" unde cosi, citesti, tricoezi si unde e cald si te simti bine laturi de Mircea!
    La multi ani si sa ti se împlineasca repede visele!!!

    ReplyDelete
  9. La multi, multi ani fericiti!!!!
    Am simtit si eu caldura casei tale...chiar si asa...virtual...
    Te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
  10. Ce dragutz! M-am tot uitat sa gasesc un loc unde mi-ar placea sa stau daca as ajunge pe la tine. Totul este minunat! La multi ani inca o data!

    ReplyDelete
  11. Hi...hi...mi-ar placea sa stau pe fotoliul unde tii tu picioarele, sa stam face to face!

    ReplyDelete
  12. La multi ani Teodora!!! Sa ti se indeplinesca toate visele!!!!

    ReplyDelete
  13. Hi Teor\dora, it has been a pleasure to talk with from Roumanie! I'm so happy. I love your nice corner! Have a lovely week :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...