Monday, February 08, 2010

another hat, another day ;)

Pina acum se pare ca imi respect planul : o palarie pe zi :). 
Aceasta s-a finalizat azi dis-de dimineata ( din lipsa de somn) dar sesiunea de fotografii nu a putut fi tinuta decit la lumina zilei...
Untill now it seems to me that I do stuck to my plan : a hat a day. :)
This one was finished early, really early , in the morning ( due to lack of sleep ) but the photo-shooting could not be kept until day light . 

 

Din material turqoise ( imaginea reda intru-totul culoarea reala ) cu buline colorate...tot imi plac materialele cu buline si bulinute....
Are o usoara forma de fedora, dar bineinteles ca borul poate fi purtat oricum, in toate pozitiile datorita interfetei Vlieseline. Are corp , poate fi mototolita in buzunar si apoi doar cu citeva miscari strategice plasate in interior se aseaza la loc in forma initiala .
Made in a turquoise cotton fabric ( the image did reveal the real colour ) with coloured dots....I still love dots-fabrics...a lot of dots....
It has an easy resembling of a fedora hat, but the brim could be set in any position due to the Vlieseline interface presence. It has it own body, you can stuff it in your pocket and then with just some quickly moves on the inside, it gains back its' initially shape.


Captuseala, din bumbac, se asorteaza bulinutzelor :)....unora din ele ;). Banda bias de satin....musai sa gasesc pe viitor un inlocuitor, ceva mai practic, mai simplu, mai economic decit banda aceasta bias de satin.. 
The cotton lining is assorted to some of the dots :). Closed with a sateen bias tape...I must find in future a more economical replacement for this bias tape....


Va place ? 
Do you like it ? 


Mda...mie imi mai plac - enorm-  tortillas....cu ruccola, ceapa rosie, ardei gras si ...in fine, ce alte pofte oi fi avind. Musai putin sos tzatziki, pe gustul meu....
Well....I do also like ( sorry : LOVE :) ) tortillas....filled with rucola salad, red onion, red pepper and what else I crave about.....For me, the tzatziki sauce is a must. :)

Ei bine....ne vedem...miine. :)
Well....see you tomorrow :).

5 comments:

  1. Da, da, da :) imi place si mie, si palaria si salata :D

    ReplyDelete
  2. E draguta, si cele de ieri sunt dragute! Ce proiect ambitios - o palariuta pe zi!!!
    Ce fel de banda bie iti trebuie, poate iti gasesc eu pe-aici?

    ReplyDelete
  3. Superba si aceasta palarie ! Vad ca astepti primavara :)
    Eu mi-am cumparat bieuri de la Arabela:
    http://www.breslo.ro/Shop/arabela/Panglici_1469/?p=3

    ReplyDelete
  4. Daca-mi place? Bineinteles ca-mi place. Si palaria si papica. De-ar veni mai repede primavara!

    ReplyDelete
  5. Wawwww, chiar vei reusi sa faci una pe zi? Felicitari!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...