Monday, December 07, 2009

angel love

Scurt , rapid si din prag de alta raceala... uff...
doua noi servete decor pentru masa de Craciun ( sau pentru tavite)  cu ingerasi....laitmotivul meu in ultimul timp ...doar pentru ca imi plac...

Short and briefly , from the beggining of another flue...uff...
another two Christmas decor place-table ( or inlay for trays ) with angels....my leitmotiv lately just because I love them...


 



  

.. mie imi plac ,si se pare ca si voua va plac...:)
intoarce capul si asteapta : nu cumva simti altfel ? simti iubire si bunatate si mai simti cum un zimbet larg ti se asterne in suflet...da! stiam eu : nimeni nu e singur pe lumea asta..

.. I like them , and seems to me that you like them, too... :) turn your head and wait : do you FEEL something ? something else, like love and kindness and a happy smile in your soul...yep! I knew it! you can't be alone in this world...
.

6 comments:

  1. si mie imi place foarte mult :)

    ReplyDelete
  2. Sunt fantastice servetelele tale cu ingerase! Iubire la prima vedere :)

    ReplyDelete
  3. inger-ingerasul meu... eu sunt mic tu fa-ma mare, eu sunt slab, tu fa-ma tare!

    ReplyDelete
  4. Hai putin pe la mine te rog :)

    ReplyDelete
  5. FOARTE , FOARTE FRUMOS, DIAFAN ELEGANT!
    FELICITARI SI PENTRU CA M-AI INVATAT SA FOLOSESC SERVETELE ,VOI INCERCA SI EU.
    TRAIASCA PROFESOARA!
    LUCIA

    ReplyDelete
  6. Multumesc pentru cadoul de xmas :-)... imi place ce faci si iti doresc spor si inspiratie in continuare... mi-au placut si conurile aromate... multumesc!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...