Wednesday, November 25, 2009

Santa's helper...a kind of ;)



Ei bine, inca lucrez.....pentru Mos Craciun. :) ...asta ma face oarecum "ajutorul" lui Mos Craciun, nu-i asa ?  :)
hmm...este o slujba buna in interior, cafea free toata ziua, fredonind toata ziua...ce altceva mi-as putea dori acum, cind afara ploua, e frig si trist ?
pina una-alta, toate sunt bune si frumoase...si se concretizeaza cam asa :
un set de servete decorative - dupa cum vedeti este musai si o luminare linga ele ;) - puteti pune una rosie daca va place :)
dimensiuni 27cm x 27 cm , pinza alba pe spate, quilting formal.

well, I'm still working ...for Santa :)...this makes me a kind of Santa's helper, no ? :)
well...it's a good inside-job, all day free coffee, humming and singing... what else can I want now when outside is grey, cold and raining ?
so far, so good...these are just some of them :
a pair of decorative napkins - as you can see a big candle is a must ;) -if you like red you can put a red one, too :)
Dimensions : 27cmx27cm ( 10.5" one side ) , white linen, formal quilting. 





 
si alti citiva saculeti cadou, in culori diferite . Panoul frontal este in tehnica textile-decoupage.
and some pretty little gift sacks, in different colours. The front panel is made in textile-decoupage technique.

 



 
Am in minte inca 1001 de idei....mai multe decit as putea face pina la acest Craciun, dar timpul este atit de limitat. Atit de limitat.... aceasta inseamna : bye-bye pina data viitoare cind va mai arat alte noutati.
I still have like 1001 of ideeas in my head...a lot of them, but the time is just SO limited.
this means ...good-bye, untill next time ;).





5 comments:

  1. Ce dragute ! Imi vine sa ma apuc si eu de unele, chiar acum !
    Dar am alte lucruri de facut, cum ar fi, de scris niste emailuri ...

    ReplyDelete
  2. Tare dragute sunt :) Cel mult servetele-mi place, dar si saculetele sunt dragute. Ce bine ca Mosul are asa fel de ajutor!

    ReplyDelete
  3. Si mie servetelel imi plac cel mai mult. Dar nici saculetele nu arat rau ;) si imi plac mult materialele folosite la servetele si acela rosu care se vede in ultima poza.

    ReplyDelete
  4. cu asa ajutoare, inca mai tragem sperante ca Mosul va face fata solicitarilor si anul acesta! :)

    ReplyDelete
  5. pot sa aleg si eu ceva? Dar ce? Ca toate sunt atat de dragute si perfect lucrate!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...