Monday, October 19, 2009

I am spoiled

Ei bine....sunt o rasfatata ! o mare rasfatata....deja am primit primele cadouri de ziua mea ;).

Well , I'm a spoiled woman ! a too much spoiled one...I already received the first gifts for my birthday ;) .

CEL MAI DULCE  :)
THE SWEETEST :) 



Daniela stie cit de mult imi plac obiectele shabby-chic si mi-a facut o adevarata supriza cu aceasta stropitoare micuta. Ahhh...punct ochit-punct lovit !...Multumesc mult , Daniela!!

Daniela knows how much I love all shabby-chic items and make me a real surprise sending me this small and sweet little watering-can...Ohhh...such a joy in my heart... Thank you , Daniela  !


 CEL MAI GREU :)
then THE HEAVIEST :)


...am primit prin posta aceasta cutie foarte grea. Peste 6 kilograme...
... I received by mail this super-heavy box. Over 6 kilograms...





Zina cea buna a rezervelor mele ( ;) ) mi-a trimis  un munte de materiale : pentru genti, patchwork, perne sau orice alta fantezie as avea.... Multumesc, Geta !!
My stash-fairy ( ;) ) send me a mountain of fabrics : for patchwork, for bags , pillows or any else fancy that I could have...A BIG thank you , Geta ! let me tell you that I smile and dream every time I pass by them or touch them....is this magic ? yes, fairy magic.... :). 





Este toamna, deja...si ca in fiecare an, la finele lui octombrie gasesc cu mare surprindere cite o mica bijuterie naturala :
It is autumn already....and as each ending october, year after year, I find a little natural jewelry...like this :




Two as love asks for , two like us....happilly toghether. :).

3 comments:

  1. Ce shic e stropitoarea ! Si ce bijuterie grozava ! Ai scos-o de sub zapada ?

    Spor la lucru !

    ReplyDelete
  2. Imi spui mie ca sunt norocoasa? Ce cadouri frumoase ai primit! Nu stiu exact cand este ziua ta, dar iti trimit si eu un " LA MULTI ANI!", tot in avans.

    ReplyDelete
  3. sanda9:07 PM

    Dragute daruri din partea prietenelor si a naturii...
    Poate o sa mai ai si alte surprize ...;-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...