Sunday, June 14, 2009

grill party for two ;)

Dupa citeva zile ploioase si reci
After several rainy and cold days


In care tot ce am reusit a fost sa pun citeva borcanele de compot de cirese
days in which I manage to make some stewed cherries



si totodata am reusit sa trec de 700 hexagoane cu ajutorul prietenelor care mi-au trimis patratzele ( multumesc Csilla - Smaranda - Elena )

and also I manage to pass over 700 hexagons with the help of some friends sending me more squares ( thanks, Csilla - Smaranda - Elena )


iata ca s-a facut si timp frumos...
well, here is some fine weather...


Si cind e vreme frumoasa, ce poate fi mai bun ca un grill-party in doi ? :))
and when outside is such a nice weather, what can be better than a grill-party for two ? :))


un aperitiv usor
an easy entry


carne dupa gustul fiecaruia ( miel si pui )
some good meat -according each personal taste( lamb and chicken )


si putin vin bun, tot dupa gustul fiecaruia ;)
and some good wine, also on each one taste ;)


Orele au trecut atit de repede si placut...baie de soare in liniste, cintec de pasari, adiere de vint, cer azuriu si mult-mult verde....
The hours passed so quickly and pleasantly.....sun bath taked in quiet surroundings, birds chirpings, easy pale winds, blue-blue sky and green, a lot of green...


In gradina primele rosii sunt inca verzi ....de ciuda...ha-ha... Prea putine totusi...pentru anul viitor deja mi-am invatat lectia, stiu unde am gresit si stiu ce am de facut cu prioritate.
In the garden the first tomatoes are still green...envy green. LOL. Too few...for the next year I learn another important lesson, I know what I have to do in first place....


Evident ca si azi mi-am gasit pacea interioara cosind hexagon dupa hexagon...6-6-6-6-...ce numar interesant, asa-i ??

Obviously that even here and today I take my hexagons with me, fullfilling my inner peace sewing hex after hex...6-6-6-6-...interesting number, isnt' it ?


Si la finele zilei , putin galben...o floare ce nu mai are nevoie de prezentare :
and at the end of the day, a little yellow ....a flower that doesn't need any introduction :


.

6 comments:

  1. Sper sa te ajung din urma cu hexagoanele! Foarte frumos la tine in gradina, imi place mai mult decat la plaja. Elena

    ReplyDelete
  2. ce cumintele sunt hexagoanele tale! ...si ce mult imi place trandafirul galben :)

    ReplyDelete
  3. Arat foarte bine atatea hexagoane, abi astept sa le vad impreuna formand ceva frumos. Iti mai caut si ti-le trimit. Am mai spus ca ai o gradina minunata, ceva de genu o sa facem si noi in dimensiuni mai mici, ca avem doar 7ari in total, dar este in formare, avem deja vreo 2 ari cu gazon.

    ReplyDelete
  4. Esti foarte draguta ca incerci sa ma incurajezi, dar eu sunt constienta ca sunt la inceput de drum si ca am fff multe de invatat. De exemplu, de la tine as vrea sa invat in primul rand tehnica mixed- media, de la Geta- shadow trapunto etc. si de la fiecare cate ceva.
    Nu stiu exact in ce zona a tarii locuiesti, dar ceea ce vad eu in fotografii seamana cu un colt de rai (asa cum imi inchipui eu ca o sa fie acolo).
    Te felicit pentru tot ce faci si mai ales pentru rabdarea de care dai dovada facad acele hexagoane. Sunt sigura ca din ele o sa iasa ceva deosebit!

    ReplyDelete
  5. Imi plac toate fotografiile tale.
    Imi place foarte mult sa colind pe blogurile altora si sa vad ca, totusi, in lume, lucrurile decurg normal.

    ReplyDelete
  6. Cum stai cu hexagoanlele? Hai la mine pe blog, te astept cu ceva.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...