Sunday, May 31, 2009

Oups! I'm in trouble...

Oups! probleme...mari probleme....mi s-au terminat toate patratzelele :(...si sunt de-abia aproape -aproape de jumatate din 999 piese...

Oups! I'm in trouble....big trouble...I finished all those 2" charms squares :(..and I'm just about in the middle of those 999 pieces...


Aici sunt doar 426 bucati...fiecare piesa este unica, fara repetitii...

Here they are 426 pieces....each of them is unique, with no repetitions...


Si dupa cum vedeti am fost nevoita sa schimb cutia...erau prea inghesuite in cutiuta de la batistutze...
Apoi am invatat , din mers, ca e extrem de folositor sa le asez pe culori/nuante pentru a putea verifica dintr-un pas foarte rapid si sigur ( !! ) daca materialul se repeta sau nu....Pentru a avea un charm quilt autentic este obligatoriu ca materialul din piese sa nu se repete nici macar o data!
....acum mi-e oarecum ciuda, pentru ca am senzatia ca odata scapate din mina - pina voi taia alte patrate din rezerva de materiale-, va trece un timp si ..."ochii care nu se vad se uita"! stiti voi cum e....:(

And I was forced to change that tissue-paper box with another from Ferrero chocolates...they were much too crumpled inside!
Then, I learned along sewing, that is extremely usefull to put the pieces grouped on the colour/nuance...so I can check quite quickly and accurate if the fabric is repeating or not. To have a real charm quilt it is neccesary that each piece is unique in the quilt.
Now I'm just a little bit worried because untill I will cut all those remaining squares , some time will pass and you know : there is no love from distance....

Afara ploua aproape ne-intrerupt....de 4 zile aceeasi situatie...ah, cita tristete....trebuie sa ma apuc de taiat alte patratzele...altfel...voi asculta ploaia in toata tristetea ei...

Outside is raining like continuous ...for the last 4 days the same weather...ah, so sad....I must put myself at cutting some squares...unless....I'll listen the rain and became blue....more blue...
.

9 comments:

  1. Esti foarte harnica si ai multa rabdare ca ai facut atatea hexagoane.

    ReplyDelete
  2. He...he...stiu cum este! cand le vezi asa frumuase si colorate iti vine sa te joci cu ele. Cand le vad pe-ale tale, incepe sa-mi fie dor de-ale mele. Elena

    ReplyDelete
  3. Wooo!!Cate ai lucrat! Ce frumoase sunt, asezate asa!

    ReplyDelete
  4. Arata foarte bine..buna treaba ! Mult spor si pe mai departe

    ReplyDelete
  5. waw! ce viteza ai! pai cum mai tin pasul cu tine? eu sunt abia pe la 200 :)

    ReplyDelete
  6. Off ma innebunesti cu Katie Melua..nu as mai pleca de aici. sau plec si ascult pana nu mai pot iarasi.
    Daca nu mai ai patratele, nu-i bai. Stii doar ca mai sunt variante placute de petrecut timpul in mod placut pe ploaie.

    ReplyDelete
  7. esti fenomenala...
    bravo!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. iti mai trimit si eu niste patrate. Asteapta doar sa iau vacanta!

    ReplyDelete
  9. wow, wow, ce pofta imi fac !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...