Wednesday, February 04, 2009

last small creations

O bratara, punch-uita, embellish-ata cu fibre si fire, si montata pe fetru. Are interiorul plasticizat deci isi mentine forma semi-rotunda...pentru orice eventualitate am asigurat-o cu un nasturel metalic si o bucla de elastic rotund, burgund.
Se numeste "Crazy Spring"... pentru ca mi-e dor de o primavara plina de culori si arome....mi-e dor de flori si de ciripit de pasarele...mi-e dor de pamintul reavan cu atita potential pentru gradinarit.

A bracelet, punched and embellished with fibers and threads and set on felt. Inside has a plastic piece that help for keeping its round-ish form...in any case I set a button with an burgundy elastic loop.
Name ? Crazy Spring. ...because I miss a colourfull and smelling spring...I miss flowers and singing birds...I miss the fresh earth with such a great potential for gardening.



inchisa, pe mina mea ;)

On my hand, closed ;))



si pentru ca era tare singurica i-am facut un medalion.Mare. Interior cartonat. Pe acelasi snur de elastic burgund. Deci poti trage cit vrei de el ;))
( poze fata-spate ).

And because it was sooo lonely I made a companion : a pendant. Big. Cardboard piece inside. On the same burgund round-ish elastic. This means that you can strech it as much as you like. ;))
( face and back pictures)
Am citeva idei care tot zboara in jurul capului meu...trebuie sa le pun in practica. Trebuie. Asa ca stati cu un ochi aici sau pe breslo.
I have a few ideeas that are still flying around my head. I must put them on practice. It's a must.

3 comments:

  1. Ceva ciripit de pasarele parca se aude!Florile sunt cam nehotarate!Ti-au iesit frumoase foc!
    Ela

    ReplyDelete
  2. Et tu mi fili, Brute? :-)

    ReplyDelete
  3. Aha, deci raspunsul la intrebarea mea despre mici lucrusoare de primavara se afla pe blogul tau :-) Sunt frumoase cele doua bijuterii, bratara imi place, era genul meu in tinerete :-) Medalioane nu prea imi place sa port, dar pentru bratari am avut o alta simpatie...deci stau cu ochii in continuare pe blog:-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...