Thursday, August 14, 2008

a new line

azi nu m-am simtit bine de cind m-am ridicat din pat....infricosatoare ameteli ca niciodata in viata mea...poate ca imbatrinesc....oh, da: in mod sigur imbatrinesc, dar nu asa.....pfuii!!! stare de fapt care m-a facut sa ma simt nefolositoare in casa mea : fara gatit, fara curatat, nimic-nimic decit stat in pat ...si cind am simtit ca patul incepe sa ma "friga" am sarit in fotoliul meu drag cu croseta in mina si ....voila! doar o mica privire pe furis :
... today I wasn't feeling right since getting up of my bed...extremely scarying vertigo like no other time in my life...perhaps I'm getting older...oh, right : I'm AM getting older ...phew!!...something that makes me feel quite unusefull in my home, no cooking, no cleaning, nothing just sitting in bed and after that , whan I felt that it burns me I jumped in my armchair with my hook in hand and...voila! just a sneak peak :

sau poate aici se vede mai bine :
or perhaps this is better:

oh, naiba! aceasta este piesa pe care am facut-o azi, dind nastere , astfel, unei noi linii de bijuterii crosetate :
oh, what a heck ( ;)) ), this is the piece that I made today, giving "birth" to a new LINE of crocheted jewelry.

Aici inca este inca in faza de "blocking" ( oare cum s-o fi traducind in romana ??) plin de ace... pina miine se usuca...
Totusi inca mai trebuie sa aleg o margea potrivita pentru inchidere ...poate o margea Swarovski....si inca ma mai gindesc sa includ piesa intr-un set : cu o bratara sau cu o bratara si cercei ?? jumatatea mea mi-a spus ca el nu "vede" niste cercei in setul acesta...dar eu vad! si inca cum ii vad!! atirnatori sau doar simpli, lungi , sub forma de fir, sau pur si simplu doar niste "perle"...grele alegeri!....dor o solutie : trebuie sa ii crosetez sub toate formele si abia apoi sa aleg...nu ?
in fine....ce zi !!
Here is still in blocking fase, untill tomorrow is right done...I still have to choose a appropriate bead for the closure..perhaps a Swarovski one...and still thinking to transform it in a set : with a bracelet or with a bracelet and some earings? DH says that he can't "see" some earings in the set...but, oh,how I can! some danggling ones, or some long threaded, or simply some "pearls"...difficult options to choose...just one result : must make all sorts of and then choose..no ?
Well....what a day !

3 comments:

  1. Foarte frumoasa bratara ! Sa vedem si bratara si cerceii!

    ReplyDelete
  2. Colierul il vad alaturi de cercei !Poate si de bratara dar nu purtate toate , de oricine!La o pesoana calda, prietenoasa ,vesela si romantica le vad pe toate trei!
    Si culoarea este la fel de placuta!
    Ela

    ReplyDelete
  3. Foarte promitator!Sper ca acum totul e OK!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...