Tuesday, November 06, 2007

Surpriza din Noiembrie - 1

Azi am primit primul plic din schimbul Surpriza din Noiembrie, schimb facut in cadrul grupului Peticelul International .
Multumesc, Ela!! nastureii aceia sunt atit de simpatici ;)) iar din restul in mod sigur voi face ceva dragutz. Imi place mult materialul pe fond inchis..deja am idei pentru el!

Today I received the first envelope from the swap November Surprise that is hold by my group Peticelul International .
Thank you , Ela!! those buttons are so cute ;)) and from the rest I will certainly do something nice. I love the dark fabric...I'm already dreaming at something for it.



Afara... o toamna rece, intens colorata....
Outside... a cold autumn, intense coloured...

2 comments:

  1. Je suis en retard pour les surprises vite vite .....

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:35 PM

    si eu am participat la un astfel de schimb, a fost foarte interesant!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...