Monday, February 12, 2007

Martisor

Azi am terminat quiltul in dungi...dupa mari eforturi ( ha-ha, ca intotdeauna cind lucrez cu finet) si dupa mici patzanii - s-a incretit dupa ce l-am spalat... sper din tot sufletul sa isi revina, altfel.... trebuie sa "plusez" cadoul lui Mircea de ziua lui cu altceva.
Un detaliu cu modelul de quilting : fans.
Apoi m-am apucat de martisoare, grupul Peticelul face schimb de martisoare cu grupul lui Nathalie.
Acestea sunt in final cele care ramin " viabile"..azi am avut doua stupid hand si dupa multiple incercari si nereusite am adoptat tehnica Smarandei
Si uite ce vesele sunt!
Abia asteapta sa plece la drum spre prietenele mele
Iar pentru Marinette corespondenta din grupul lui Nathalie cu care voi face schimbul " international" am mai pregatit un port-ochelari pe care am cusut in cruciulite initialele numelor noastre. Eu sunt o simpla incepatoare pe linga minunile pe care le coase ea :

Ziua a fost lunga si intre timp mi-am "recuperat" si eu mina cea buna...adica sper ca miine sa pot face altceva... Ii multumesc Corinei pentru idee.;0))

3 comments:

  1. Sunt minunate martisoarele tale!!! Si tu esti foarte harnica:). Sper sa ajunga si martisorul meu cu bine la tine si sa te gaseasca senina si fericita. Cu drag, Sma

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:43 AM

    Ma bucur ca ti-au iesit bine martisoarele si esti gata pentru ziua de marti:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:27 AM

    Au iesit frumoase martisoarele, nu stiu de ce esti ingrijorata. Imi place tehnica in care ai facut port-ochelarii, sunt sigura cu Marinette va aprecia port-ochelarii.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...